Centrum Kettlebell Polska

Centrum Kettlebell Polska

kettlebell polska centrum kettlebell polska centrum kettlebell kettlebell

CENTRUM KETTLEBELL POLSKA - reprezentowane przez Dariusza Waluś, jest JEDYNYM I OFICJALNYM przedstawicielem Pavla Tsatsouline’a oraz jego metody StrongFirst na Polskę | ZOBACZ

CKB odpowiada za pełną koordynację działań kadry instruktorskiej StrongFirst na terenie Polski :

  • Organizacja szkoleń przygotowawczych tzw. INTRO do roli instruktora StrongFirst | ZOBACZ
  • Organizacja kursów instruktorskich StrongFirst: | ZOBACZ
  • Organizacja ogólnopolskich obozów treningowych HardStyle kettlebell | ZOBACZ
  • Organizacja szkoleń jednodniowych dla przedstawicieli różnych dyscyplin sportowych | ZOBACZ
  • Organizacja lub patronat MISTRZOSTW POLSKI HARDSTYLE KETTLEBELL CHALLENGE | ZOBACZ
  • Organizacja i pomoc w tworzeniu regularnych zajęć w sekcjach CKB Polska | ZOBACZ
  • Sesje indywidualne dla amatorów oraz ekspertów w innych dziedzinach sportowych | ZOBACZ
  • Pomoc marketingowo szkoleniowa dla Kadry instruktorskiej poprzez CKB SUPPORT | ZOBACZ
  • Patronat akcji charytatywnej – Milion Swingów dla Autyzmu | ZOBACZ

Produkcja i dystrybucja wysokiej jakości odważników kettlebell SERIA PRO

ckb_centrum_06


Od 2010 roku specjalizujemy się w przygotowaniu wytrzymałościowo-siłowym przedstawicieli wielu dyscyplin sportowych.

Metodą StrongFirst zajmujemy się zawodowo, a odważniki kettlebell traktujemy jako bardzo poważny przyrząd do budowania maksymalnej siły i wytrzymałości fizycznej. Nie mamy nic wspólnego z tzw. kettlebell-fitness itp. wersjami wykorzystywania odważników. Centrum Kettlebell Polska to szkoła siły i w tym kierunku podążamy.

Wszystkie szkolenia i kursy instruktorskie prowadzone w Centrum Kettlebell Polska – akredytowane są przez Pavla Tsatsouline’a i opierają się o jego system treningowy StrongFirst.

Screen-Shot-2013-11-18-at-2.03.44-PM


Na naszych Ogólnopolskich Seminariach CKB INTRO oraz Kursach Instruktorskich StrongFirst - przekazujemy wiedzę na temat:

  • metodyka treningowa systemu StrongFirst,
  • jak wykonywać ćwiczenia poprawnie wg oryginalnej metody HardStyle Pavla Tsatsouline’a,
  • co to są „drabiny”, ich rodzaje  oraz jak w skuteczny sposób z nich korzystać,
  • zastosowanie odwróconej mechaniki ćwiczeń w celu spotęgowania siły,
  • jak świadomie korzystać z tzw. oddechu siły (power breathing ) w celu zwiększenia siły,
  • w jaki sposób przygotować stawy i ścięgna do treningu z dużym obciążeniem,
  • jakich błędów treningowych unikać,
  • korekcja błędów za pomocą ćwiczeń wymuszających prawidłową technikę,
  • jak bezpiecznie układać ciało w trakcie eksplozywnych podrzutów, zwiększając siłę i dynamikę,
  • jak dobierać obciążenie w poszczególnych ćwiczeniach i ich fazach treningowych,
  • jak trenować aby nie doprowadzić do uszkodzenia stawów i ścięgien,
  • jak dobierać ilość serii i powtórzeń w zależności od fazy treningu,
  • w jakiej kolejności wykonywać ćwiczenia, aby progres był możliwy.
  • jak ułożyć efektywny program treningowy,
  • jak wspomagać inne dyscypliny sportowe w rozwoju siły i wytrzymałości,
  • każdy uczestnik otrzymuje manual CKB INTRO

10624017_1178256025518974_1150043273228259131_o

Podstawowe treningi kettlebell dla kobiet i mężczyzn – dostępne na videoblogu Instruktorki StrongFirst – Angeliki Przybyłek – TUTAJ


kontakt_logo
Szukaj stron z akredytacją i logo Centrum Kettlebell Polska


Co oznacza „Hardstyle” w wyrażeniu „Hardstyle Kettlebell” ?

ckb_centrum_07


Pavel postanowił rozwinąć sztukę bycia silnym najlepiej jak to możliwe. Przeszukał wszystkie możliwe źródła wiedzy które mogły być pomocne: od tekstów dotyczących neurologii i sowieckich prac z biomechaniki, do rozmów z gimnastykami, najwyższej klasy siłaczami i zawodnikami arm-wrestlingu.

Znany trener trójboju siłowego Louie Simmons podsumował osiągnięcia Pavla najlepiej: ” Rozebrał do podstaw składni język ciała najsilniejszych sportowców, którym oni posługują się w sposób naturalny”

Kompletny wykaz licencjonowanych instruktorów  Hardstyle – w dziale „Instruktorzy”.

„POSIADANIE MIĘŚNI TO NIE TO SAMO CO BYCIE SILNYM” – gdyby tak było, wówczas zawody w podnoszeniu ciężarów sprowadzałyby się do zważenia zawodników, a wszystkie trofea zgarnęliby kulturyści. Istotą sprawności fizycznej i efektywnej siły jest współgranie grup mięśni ze sobą …

W treningu StrongFirst nie znajdziesz ćwiczeń z użyciem maszyn, suwnic itp. gadżetów które leniwy człowiek wymyślił wbrew naturze do izolowania mięśni i stawania się przez to upośledzonym ruchowo. Nie znajdziesz tu także prawdziwej perełki – wyciskania na suwnicy na nogi, które jest niczym więcej jak tylko ćwiczeniem podbudowującym ego. Komuś kto nie tknął żadnego ciężaru, możesz zaimponować 450kg na suwnicy ale na ludziach znających się na rzeczy nie masz tu czym imponować, a większe wrażenie zrobisz wykonując przysiad z choćby połową tego ciężaru lub robiąc „pistolet” z odważnikiem 40kg.

Oczywiście nie twierdzimy że maszyny treningowe są absolutnie złe i do niczego się nie nadają, otóż są przydatne. Bardzo dobry efekt treningowy na mięśnie nóg, grzbietu i rąk uzyskasz.. wypychając je z sali.


Dla kogo Kettlebell?

ckb_centrum_08

Jeżeli szukasz ślicznej siłowni zagraconej  maszynami lub kolorowymi elektronicznymi gadżetami dla metroseksualnych chłopców – tutaj tego nie znajdziesz.

Jeżeli esencją twego treningu ma być wyłącznie parada w ślicznych markowych ciuszkach – rozejrzyj się raczej za którymś z „fitnessowych McDonalds’ów”. Znajdziesz tam swój klimat i lepsze światło do robienia sweet fotek na facebooka.

I jeszcze jedno – jeżeli twoim celem jest stać się ociężałym , napompowanym hormonami, męczącym się przy wbieganiu na 4 piętro „karkiem” – to także nie jest miejsce dla Ciebie.

Jeżeli chcesz natomiast :

  • wypracować siłę funkcjonalną,
  • wszechstronną sprawność fizyczną.
  • Wytrzymałość, wydolność i dynamikę,
  • poprawić elastyczność i stabilność,
  • preferujesz wolne ciężary,
  • pragniesz poznać metody treningowe rosyjskich siłaczy,
  • masz już dość monotonnych i nudnych treningów w siłowni,
  • uprawiasz sporty walki lub inne wymagające dużej siły, dynamiki i wytrzymałości zarazem,
  • chcesz poczuć jak to jest, gdy kolejnego treningu nie możesz się doczekać.

Jeżeli tak, to chętnie powitamy Cię w Naszym gronie. W Centrum Kettlebell poznasz ludzi z podobnym podejściem do sprawy, dla których podczas treningu – najważniejszy jest ..trening!

Czy trening HardStyle kettlebell dobry jest dla kobiet? ZOBACZ

Dlaczego system StrongFirst kettlebel jest najlepszy dla fighterów? ZOBACZ

Jak trenować siłę pod sporty walki? ZOBACZ

Trening kettlebell znakomicie sprawdza się także w rehabilitacji po przebytych kontuzjach. W niektórych krajach, jak np. na Węgrzech – jest on oficjalnie uznany jako przyrząd do rehabilitacji, a ich Minister Zdrowia także kettlami ćwiczy. A jak to wygląda Polsce? – zaczyna być podobnie! Mamy tylu klientów w CKB w Zielonej Górze, którzy wyszli z kontuzji dzięki takiemu treningowi, że lekarze widząc to,  już nie kierują pacjentów tylko na oklepany „bezpieczny” basen ale właśnie na treningi kettlebell.

Kształt odważnika pozwala na wykonywanie ćwiczeń zgodnie z anatomią człowieka, co w bardzo bezpieczny sposób pozwala na wzmacnianie stawów, ścięgien i mięśni. Przy właściwym treningu, pod okiem dobrego instruktora – ryzyko kontuzji praktycznie nie istnieje.

My nie obiecujemy wyników, my je osiągamy. My nie chwalimy się rekordami ludzi z zagranicy, my ustanawiamy własne – które są cenione za granicą. Zobacz TUTAJ

darek_ckb„Od 2010 roku nie byłem w siłowni, a cały pion treningowy odpowiedzialny za budowanie siły i wytrzymałości wykonuję za pomocą odważników kettlebell według systemu StrongFirst. Wagę ciała i masę mięśniową utrzymuję na tym samym poziomie co wcześniej, jednak siła i wytrzymałość jest nieporównywalnie większa, co ma bezpośredni wpływ na trening walkowy”DARIUSZ WALUŚ – Szef Wyszkolenia CKB Polska, Team Leader StrongFirst, Expert FCF Krav-Maga.

„Odważniki Kettlebell topią tłuszcz i wzmacniają serce bez konieczności hańbienia się dietą i aerobikiem”

Kettlebell przeznaczony jest dla kobiet jaki i mężczyzn w każdym wieku. Ze względu na jego zmienny środek ciężkości, odważnik angażuje wszystkie partie mięśniowe wpływając na harmonijny rozwój.

- „Dysponowanie faktyczną siłą, która odpowiada wyglądowi, jest w końcu coś warte nawet w czasach męskich salonów piękności”

ckb_centrum_09 ckb_centrum_10 ckb_centrum_11 ckb_centrum_12
The last Emperor
Emelianenko Gwiazda MMA
Frank Shamrock
czterokrotny mistrz UFC
Brock Lesnar
Mistrz UFC
Vitor Belfort
Brazylijski mistrz UFC
ckb_centrum_13 ckb_centrum_14 ckb_centrum_15 ckb_centrum_16
Cain Velasquez
Mistrz UFC
Jerome Le Banner
Wicemistrz świata K1
Zawodnik MMA
Lance Armstrong
7 krotny zwycięzca Tour De France
John Saxon
Aktor – słynny Roper
z filmu „Wejście Smoka”
ckb_centrum_17 ckb_centrum_18 ckb_centrum_19 ckb_centrum_20
Felix Baumgartner
Austriacki spadochroniarz
Dziewczyny z Centrum KB
Dosłownie „lecą” na „kettle”
Rocky Balboa 2 krotny Mistrz świata w boksie
w wadze ciężkiej demonstruje SNATCH.

UWAGA! Nie ma w świecie kettlebell tytułu: „Instruktor HARDSTYLE Kettlebell” – który wykorzystywany jest w PL przez oszustów podszywających się pod znane federacje HS do  nadawania „uprawnień” które formalnie nic nie znaczą.Prosimy zachować uwagę.

UWAGA: Od 2012 roku Pavel Tsatsouline nie współpracuje z Federacją RKC (Russian Kettlebell Challenge) oraz nie autoryzuje jej działań swoim nazwiskiem. Wszystkie najnowsze standardy szkoleń wprowadza wyłącznie w systemie StrongFirst.

Uwaga: Centrum Kettlebell jest jedynym i oficjalnym przedstawicielem Pavla Tsatsouline’a na terenie Polski. Wszelkie materiały graficzne zamieszczone na tej stronie ograniczone są prawami autorskimi oraz innymi prawami. Kopiowanie ich oraz udostępnianie w mediach elektronicznych jak również w innej formie, możliwe jest wyłącznie za pisemną zgodą Centrum Kettlebell – Dariusz Waluś.

[mbYTPlayer url="https://www.youtube.com/watch?v=8ZyjZIq5CUc" opacity=".3" quality="hd1080" ratio="auto" isinline="false" showcontrols="true" realfullscreen="true" printurl="false" autoplay="true" mute="true" loop="true" addraster="true" gaTrack="false"]